Forældretilfredshed

Undersøgelse af forældretilfredshed med skoler, SFO'er og klubber

Tårnby Kommunes Børne- og Skoleudvalg har undersøgt forældres tilfredshed med kommunens skoler, SFO’er og klubber. Det skete som et led i kommunens ambition om åbenhed og borgerinddragelse. Ved brugerundersøgelser blev tilfredsheden med de kommunale tilbud målt hos dem, der i det daglige benytter tilbuddene.
Brugerne kan på den måde bidrage med nyttige input, der kan anvendes til videreudvikling af de kommunale tilbud. Forældrenes svar vil i samarbejde med den lokale ledelse, medarbejdere og forældrerepræsentanter blive brugt til at udvikle og forbedre kvaliteten i tilbuddene.
Brugerundersøgelsen blev gennemført i efteråret 2019 blandt forældre til alle børn i kommunens skoler, SFO’er og klubber.

Se endvidere Nordregårdsskolens antimobbestrategiværdigrundlag og ordensregler.

Rapport Nordregård

Indskoling